~Skogshäxan~

torsdag 8 september 2011

Sjuk.

Fortsatt sjuk.. inget mycket spännande att berätta där inte.
Pojkvännen är lika sjuk han.
Förkylningen från helvetet. Jag har dessutom fått en hemsk magkatarr som känns som man svalt en hel burk bakpulver, värre än att bara må illa tycker jag, för när man får som jag beskrev ovan så vet man inte var man ska ta vägen eller göra, inget verkar hjälpa, panik!
Så nu blir det bara att ligga hemma och glo på tv och tråka..

Fick ny dator igår iallafall <3 med posten.
(Se bild.)
Min gamla dator blev ju knepig och jag gav bort den till Patrik att leka och experimentera med, samt om han fixar den så har han ju en dator till, han är duktig på sånt.
Så sen dess har jag ju fått låna datortillgång från honom och det funkar inte riktigt i längden.
Så jag beställde den billigaste fullstora laptop jag kunde hitta på specialerbjudande på elgiganten.
Får se om jag får råd att gå till optikern med.. Specsavers är ju billiga. Ser så fruktansvärt dåligt nu.. mitt brytningsfel har blivit så mycket sämre så allt är suddigt. Men betalar ju datorn rakt av så det är kanske att vara optimistisk. Äta bör man..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar