~Skogshäxan~

fredag 2 september 2011

Hultsfredsfestivalen 2011

Det första år jag var här. Vädret var rätt piss, men sällskapet trevligt.
Åkte med min särbo Patrik och våra vänner Sandra och Johan.
Vi skulle egentligen ha åkt på Arvikafestivalen, men den blev ju inställd.


Ta skydd för regnet.



Jag, iklädd soppsäck.


Beady Eye. Som Oasis, fast lite sämre (i mitt tycke.)
Var dock aldrig något stort fan av Oasis heller bör kanske sägas.


Underbara Kajsa Grytt.


Suede. En stor anledning att jag var där.


Vakna i tält. Alltid lika jobbish.


Lilla jag, som här klädde mig för optimistiskt..


..och fick byta om sen.


Bob Hund.


Bob Hund.


Vi. Kepsarna skyddade faktiskt bra mot regn och rusk.


Wytchery. Helbra.


Obelix?


Raubtier.


En stycken Arun.


Jag i deppig Ville Valo-pose.


The Crew; Patrik.


Johan.


Sandra. (Och så jag förstås, bakom kameran...)


Kebnekajse.


Darling!


Jag, uppklädd :-)


Denne man gjorde egna mekaniska instrument.


Raised Fist (uppenbarligen:-)


Fantastiske Morrisey.


Morrisey.


Maskinen.


Vi!


Min maskot hängde med; Sackboy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar