~Skogshäxan~

söndag 16 oktober 2016

Fotografering och klädbytardag

My friend Anna did a pregnancy photoshoot of me and also took som pictures of my daughter. :)

Min vän Anna tog lite gravidfoton på mig, då det är kul att ha sedan, och jag själv kanske har tagit två dåliga mobilbilder på magen under hela tiden, lite roligare att ha något fint foto.
Bad henne även att ta kort på min dotter Elvira, kommer dock bara lägga upp någon bild när Elvira är bredvid mig på bild då jag inte vill att bilderna på henne ska hamna i fel händer (finns ju en del otäcka "gubbar" på nätet, en stal en bild på henne som bebis och hade som presentationsbild på facebook, mycket obehagligt.)

Annas grabbar och min dotter leker så himla bra också, så kul att se :-)

Igår var vi på klädbytardag i Hallsberg och fyndade loss till lillälvan, hon fick en massa bra baskläder och två klänningar som nu får köpas i en storlek större eftersom hon haft nåt tillväxthopp.
Patrik hade hand om Elvira, de tänkte åka och köpa någon glass så länge men han hann inte ens fram till affären så sov hon som en stock i bilen. Själv hade jag med mig min pappas särbo Ingrid, vilket jag var väldigt tacksam för då det var helt sjukt mycket folk och jag kände av panikångesten hela tiden. Hon är dessutom en fena på att hjälpa en räkna ihop allt och organisera så det var bra. Det har blivit en grej nu att jag går med Ingrid på denna bytardag en gång i halvåret, kul :)

Efter fotograferingen, i fördelaktigt ljus, smink och möjligen en utslätningfunktion på mobilkameran(?)

My favoritegirl in the world and me :)
photo: Anna Sundell

Me and my little belly
photo: Anna Sundell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar