~Skogshäxan~

onsdag 8 maj 2013

Skitdag.

Åh..
Idag har jag en sådan där riktig skitdag. Mådde inte på topp när jag vaknade, och sen på praktiken blev det bara värre, min bästa vän kom inte dit (miss you..), en arbetskamrat sa en småplump sak som gjorde mig ledsen, osv osv har det varit hela dagen.
Det är ju småsaker. Skulle solen ha lyst idag som igår, och jag inte haft pms:en from hell så skulle det antagligen inte påverkat mig så mycket.
Märker verkligen hur vädret påverkar mig, gillar inte stark värme, men däremot sol.
Igår var en härlig dag, och dan innan det med, visserligen gjorde jag trevliga saker men solen var också framme, fåglarna kvittrade, insekterna surrade, det kändes verkligen som sommar!

Life is just really poop today. :-P I¨m dependent on sunshine, and people who are warm and caring, so when those things doesn´t really work out around me, I get very sensitive and "down".

Tur att jag har älskling på min sida iallafall... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar