~Skogshäxan~

tisdag 28 maj 2013

Fezten anno 2013.

Så var årets Fezt avklarad.. tyvärr, får jag väl tillägga. :-(
En av året ljusglimtar.
Det är min kära vän Y som annordnar den varje år i samband med sin födelsedag, och festen varar hela helgen lång.
Dock så är vi lata och brukar bara dyka upp på kvällarna, vilket man alltid ångrar och tänker
"nästa år ska jag minsann vara med hela helgen."
Fick inte med mig någon bra kamera i år så det blev några fjuttiga mobilbilder med dålig kvalité som jag skippar att lägga upp (eftersom jag ändå inte vet om personerna vill hamna här.)
Så underbart iallafall att se alla gamla och nya vänner igen, det glittrar till i själen.
Efteråt känns Fezten som en stor, varm kram mitt i en ofta kall och hård värld.

Hemma i stugan verkar det också varit mysigt, då bonusdottern och hennes kompis hade filmkväll och kollade på skräckfilm. ;-) Ja vi var ju bara ett telefonsamtal och några minuter med bilen bort, så det gick väl ann.

This weekend I visited the best yearly party ever, Fezten! My friends birthdayparty wich is alwyas kick ass :-) Lots of beautful, alternative, funny, warm people. Love it.
My boyfriends daughter had her friend over and watched a horrormovie whilst we were away.  ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar