~Skogshäxan~

torsdag 9 maj 2013

Blond igen, RFSU-fika och så.

Nu är jag blondie igen, förutom det rosa underhåret.
Jag blir manisk av att färga håret. Aldrig nöjd. Egentligen ska jag låta bli det, helt, förutom
schampo och balsam och borstning.
Nu var tanken lite att jag skulle ha ett något mer neutralt hår inför familjekalaset på söndag.
Men äsch jag vet inte. Saknar plötsligt att ha min neutrala, bruna färg. Tjockt, blankt och välskött hår.
Men men.
Här ett foto från plåtningen med Anna, jag ser kurvig ut vilket är mysko, men fint tycker jag själv,
särskilt som jag normalt inte är kurvig.

Förövrigt har Patrik och jag varit på vår första RFSU-träff med bdsmf-gruppen i Örebro.
Lite läskigt och nervöst, men det gick bra. :-) Pratades om allt mellan himmel och jord, så som
vattentäta telefoner, silikonmasker, rökning vs socker och en massa annat.

I´m a blondie again. My poor hair! (Though still purple in the picture below, as you can see.)
My boyfriend and me went on our first meeting with RFSU in Sweden, a special group inside rfsu, bdsmf. A very nice bunch of people!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar