~Skogshäxan~

lördag 29 december 2012

Hej och hå.

Jag har inte skrivit på ett tag.. veet.. ^^
Men har haft väldigt dåligt med energi. Hoppas att det "bara" beror på vinterdepression, men har varit sjukt trött och sliten sen oktober. Det var ju inte mycket till sommar i år.
Julen firades hos Patriks föräldrar, hans syster och hennes familj kom också, och vi hade det trevligt, kollade på Kalle (fast det nog mest bara är jag som vill det, men det påminner om min barndoms jular), öppnade klappar och åt gott.
Nu under mellandagarna är Tove hos sin mamma. Patrik och jag har dock inte gjort något särskilt, varit hemma och tagit det lugnt mest.
Nyår ska vi fira hos våra vänner i Pålsboda som vanligt. :)

Har startat en liten extrablogg med fina bilder och texter jag vill spara på, mest rörande älvor och troll och liknande. : http://elvenglen.blogspot.se/

Hejs svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar