~Skogshäxan~

onsdag 29 augusti 2012

Gaah.. är så jäkla trött hela tiden.. och stressad. Mina nerver är som spända fiolsträngar, och jag har nästan jämt hjärtklappning. Väntar bara på att kroppen inte ska palla det längre.
Vet inte ens varför det är så. Tror sjuttsingen jag är utbränd. Pga min hjärnstress. Tjohoo.
Vad händer annars då?
Har börjat läsa Matte 1a (dvs Matte A light som den hette förr) på komvux, i ett försök att äntligen klara att få ett G i matten och därmed ha min högskolekompetens klar. =)
Och så rider jag ju... och läser böcker. Så mycket annat händer ej, är väl då att det är partyhelg i helgen -
Fezten på fredag och Darklife-party på lördag. Tyvärr känner jag att en förkylning börjat göra sig påmind, så vi får väl se hur det går. Men Fezten tänker jag släpa mig på även om jag får gå invirad i filtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar