~Skogshäxan~

tisdag 14 juni 2011

Skolavslutning.

Igår följde jag med min bonusdotter Tove till hennes skola och var där fram till lunch.
Det var kul att se lite vad de pysslade med, även om det var sista vanliga skoldagen så den ägnades
åt rensning och sortering och städning.
Och idag hade de skolavslutning här i Östansjö. Tvåorna sjöng så fint så.
Efteråt gick många upp och hade picknick i parken, så även vi, men kallt och burrigt ute var det.
Dock så började det inte regna förrän på vägen hem, så lite tur hade vi iallafall. Sen har jag städat, diskat
och tvättat. Eftersom jag bara går hemma just nu kan jag lika gärna vara lite hemmafru åt min särbo
Patrik. :-)
Försöker gå minst en promenix per dag för hälsans skull, även om det som nu bara var till kiosken för att
köpa choklad... *host* gick dock en omväg hem för att få lite extra promenad.
Är galet trött idag. Igårnatt sov jag kanske tre timmar, denna sov jag väl 5-6 timmar bara, och då också
med en sömntablett i systemet..... men eftersom jag tvättar täcken och kuddar och sängkläder och lite andra kläder så är sängen totalt obäddad. Å vad spännande detta inlägg blir, känner jag... not. Gäsp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar