~Skogshäxan~

onsdag 29 juni 2011

Inget Arvika!

Arvikafestivalen har ju blivit inställd.. jäfla skiten...! :´-( Min stammis-festival.
Den enda festival jag åkt på mer än en gång.
Där jag upplevt fantastiska spelningar med fantastiska band. Korn-spelningen var helt galet fantastisk,
särskilt som jag inte väntade mig det, och hade blivit så besviken på Depeche mode.
Satyricon, Juno Reactor, The Cure.. osv i låååång rad.
Roskilde gick ju in och gav bort gratisbiljetter till dem som redan köpt biljett (vilket jag och min pojkvän gjort),
dock hade vi ingen möjlighet att fixa och få råd till en Danmarksresa på typ en dag.
Men det var ett fint initiativ.
Hultsfred fixade också en bra deal, hultanbiljett för 395 kr för oss med ickefungerade arvikabiljett....
Den dealen tänker vi ta!
Hultan har jag aldrig varit på, det blev aldrig så, utan det var alternativmusiken i Arvika som gällde för min del!
Känns som man borde ha börjat åkt på nittiotalet på hultan, under dess glansdagar. Men men, nångång
ska väl vara den första, även om jag närmar mig trettiosträcket nu... (blä för det btw.. känns helt insane).

Och så är jag redhead nu förresten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar