~Skogshäxan~

måndag 2 september 2013

Varit väldigt trött och stressad nu ett tag. Idag låg jag hela dagen och såg på Netflix under täcket,
skönt värre. Sträckkollat avsnitt av Modern family samt sett två filmer, en varulvsrulle och en vampyrfilm.
Nu i afton har vi sett om ett par avsnitt av Hemlock grove, den är så otroligt bra i mitt tycke.
Annars har det väl inte hänt så mycket.
Vi var på Marieberg igår och handlade åt Tove och jag passade på att köpa mig en sportväska, något
mindre variant, eftersom jag vill gå med på gymmet och behöver nåt att ha grejerna i.
Idag har vi hm.. handlat och ätit pizza :-)

Hösten är här på riktigt nu, det är kyligt ute och vi har haft värmefläkten på i vardagsrummet.
Men jag trivs. Jag gillar hösten. Har gjort bloggen lite höstigare i utformningen t.o.m.
Här får ni en inte vidare höstig bild, tagen vid havet i somras. Patrik är fotografen.

Liten jag vid havet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar