~Skogshäxan~

söndag 13 maj 2012

Ambulans.

Häromdagen fick jag åka ambulans. Hade haft magsjuka i tre dagar och inte druckit eller ätit tillräckligt och var allmänt hängig.
Kollapsade på golvet hemma. Fick stark brännsmärta i bröstet, armarna domnade våldsamt och jag var helt beige i ansiket. Kunde knappt andas.
Trodde på allvar att nu dör jag. Oerhört otäckt.
Låg på golvet och ringde 112 och sa att jag trodde jag hade en hjärtinfarkt..
En hjärtambulans skickades från USÖ. Två jättesnälla herrar hjälpte mig.
Jag fick sammanlagt 1,5 liter dropp i ambulansen och på sjukan.
De kunde inte hitta några fel utom att jag saknade en massa vätska.
Var väldigt mager innan jag blev sjuk med och hade inget att ta av.
Kopierat från min Dayviews/ bilddagbok. Oerhört otäckt.. Fick iallafall åka hem samma dag.
Men mår fortfarande väldigt risigt till och från.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar