~Skogshäxan~

onsdag 6 juli 2011

Fotoexpedition.

Min särbo Patrik och jag har båda ett stort intresse för att fota.
Så titt som tätt så ger vi oss ut på små fotoutflykter runt om i trakten
där vi bor. Vi har den stora turen att bo i en naturskön trakt
med en hel del fornminnen och naturreservat.
Häromdagen for vi till ett par stycken faktiskt, foton kommer här.

 Tycker det är så fantastiskt att vara ute i naturen
nu när man äntligen kan det....
Till och med nu när klockan är två på natten
så sitter jag på min balkong i sommarnatten.
Har filtar och kuddar härute och tända ljuslyktor.

Massa mys.
Fotot till vänster var jag mest tvungen att ta,
för att jag inte ofta ser sådana här vita kor,
som är så vita alltså.

De foton som är på mig (utom ett) har Patrik tagit, fast med min kamera. 














Ser ni Patrik? Detta träd var enormt, och uråldrigt.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar